Mickey, Minnie en Relaxen... - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Wilco en Bel - WaarBenJij.nu Mickey, Minnie en Relaxen... - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Wilco en Bel - WaarBenJij.nu

Mickey, Minnie en Relaxen...

Blijf op de hoogte en volg Wilco en Bel

27 September 2012 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Lieve allemaal,

Maandagochtend werden we om 09.00 uur wakker. Lekker gedoucht en onze tas gepakt voor Disney! Bij de lobby van het motel aangekomen bleek dat we niet meer konden ontbijten, we waren te laat, was tot 09.30 uur, dus pech gehad. Bij het motel wel kaartjes gekocht voor de shuttlebus naar Disney. Een paar hotels verderop konden we kaartjes kopen voor Disney. Dit maar gedaan omdat ons dit tijd scheelde bij de ingang van Disney waar het altijd enorm druk schijnt te zijn. Wij hebben een combo ticket gekocht voor twee parken 'Disneyland park en California adventure'. Deze twee parken zitten op hetzelfde terrein tegenover elkaar. De shuttlebus konden we voor het motel pakken waarna we binnen 15 minuten aankwamen bij de ingang van Disney. Hier was het natuurlijk al enorm druk, maar we hoefden niet meer in de rij te staan voor tickets, dus dat scheelde :) als eerst zijn we naar de California adventure park gegaan. Hier aangekomen heerlijk rondgelopen. We keken onze ogen weer uit, naar de mensen, shows die op bepaalde punten buiten werden gegeven en natuurlijk de attracties. Zoal in de 'Tower of Terror' en 'Condor Flats' (hier vlogen we in een attractie over een groot deel van Amerika' heel gaaf) geweest. Erg leuke attracties. Natuurlijk nog in meer attracties gegild en gelachen :) Zelfs nog een watershow van Goofy mogen zien! Rond een uur of twee richting Disneyland gegaan. Hier aangekomen waande we ons echt in de Disney sferen. De sprookjesfiguren liepen hier door het park en het was allemaal heel sprookjesachtig. Ook het mooie kasteel gezien natuurlijk. Hier in de bekende 'Space Mountain' gezeten en nog andere leuke enge en ook sprookjesachtige attracties! We hebben Mickey, Minnie, Goofy, Pluto, Katrien, Sneeuwwitje, Doornroosje en Assepoester gezien :) ook in 'Mickey's Toontown' wezen kijken wat echt helemaal sprookjesachtig was met alle huisjes van de bekende sprookjesmensen, geweldig en we voelden ons weer heerlijk kind. Zelfs in Mickey zijn huisje binnen gekeken :) rond 19.00 uur toen het al wat donker werd hebben we naar de 'Parade' gekeken. Wat gaaf was dit een hele show met wagens, muziek en de disneyfiguren. Hier heerlijk genoten en rond 20.00 uur waren we helemaal kapot. De shuttlebus naar het motel gepakt en hier nog wat gerommeld. Rond 23.00 uur gaan slapen en dromen over MICKEY EN MINNIE MOUSE.....

Dinsdagochtend werden we rond 08.30 uur wakker. Nu wel eerst voordat we zijn gaan douchen gaan ontbijten. We hebben gister wel wat gemist haha, echt een keer een lekker ontbijtje met ei, brood, wafels en een papje heerlijk :)
Na het ontbijt lekker relax aan gedaan. Rond 11.30 uur gaan rijden richting 'Santa Barbara'. Na ongeveer tweeënhalf uur rijden kwamen we hier aan. We reden de weg via 'Highway 1', echt super mooi! Veel strand en zee en plaatsen zoals Mailbu en Ventura.
Eenmaal aangekomen Eerst naar een informatiecentrum gegaan om wat info te vragen. Hierna naar het strand gereden. Op het strand aangekomen bleek het best fris te zijn, best wat wind. Ook zag je niemand in het water op zeilboten na. Wij hebben ons handdoekje geïnstalleerd en zijn lekker met onze kleren aan op de handdoek gaan relaxen. Ook niet het water in geweest, wat best jammer was. Maar ja ook zo prima vermaakt, was heerlijk stil. Rond een uur of vijf richting het centrum van Santa Barbara gereden. Hier scheen ook een farmermarkt te zijn. Hier aangekomen over de farmermarkt gelopen waar ze groenten, fruit en kruiden verkochten. Het centrum was ook weer een lange straat met shops, restaurants en bars. Hier heerlijk rondgekeuveld. Wat ons wel opviel dat de shops, restaurants en mensen toch wat chiquer zijn hier. Liepen wij hierin onze sloeber truien en wilco met zijn felgekleurde zwembroek nog aan haha. Maarja joh heerlijk wij hebben vakantie ;) bij een Mexicaan lekker gegeten en hierna bij Yogurtland nog lekker een eigen ijsje gemaakt :) rond 20.00 uur kwamen we aan bij ons motel die vlakbij het centrum is gevestigd. Hier lekker op de kamer gerommeld en getuttebelt. Rond 23.00 uur lekker gaan slapen.

Woensdagochtend werden we om 08.30 uur wakker. Heerlijk relaxt alles gedaan alleen niet gedoucht (koude douche, gisteravond ook al, dus niet zo fijn). Nog even geskypt met Liny, Ben en Died :) fijn ze weer even gezien en gesproken te hebben. Rond 10.45 uur wat ontbijt gehaald bij een plaatselijke benzinestation, zat namelijk niet bij de kamer inbegrepen. Ohja Wilco heeft trouwens nog wel 10 dollar van de prijs bij het hotel weten af te krijgen door ons geklaag vanwege de koude douchen :) het is niet veel maar toch 10 dollar! Na het ontbijt doorgereden naar het strand van Santa Barbara. Gelukkig was het ietsje warmer als gister en stond er wat minder wind waardoor we zelfs in onze zwemkleding konden relaxen bij de zee. Niet gezwommen want daar was het echt te koud voor. Er waren ook heel veel zeemeeuwen op het strand die gewoon vlakbij je zaten. Op een gegeven moment gooide Wilco een chippie die in het zand was gevallen naar een van de zeemeeuwen en wat er toen gebeurde... Er kwamen echt een stuk of twintig zeemeeuwen keihard aangevlogen en kwamen met zijn allen in een cirkel om ons heen zitten. Echt of dat we waren ingesloten door deze beesten. Ja en nu, ik scheet in me broek, grote vieze beesten. Wilco een paar keer ksssssst roepen maar het zijn helaas geen katten of eenden die luisteren. Totdat op een gegeven moment een andere jongen een stukje verderop wat eten gooide en wij gelukkig werden bevrijd door de beesten :) S middags een stukje gewandeld en op de lange pier gekeken. Hier een lekker ijsje gegeten en rond 17.00 uur gaan rijden richting 'Pismo Beach'. Hier gaan we de aankomende twee dagen slapen. Rond 19.00 uur kwamen we hier aan. De route was weer erg mooi langs Highway 1! een prima motel en vanaf onze kamer kunnen we als we de straat uitkijken zo het strand zien :) Nog even gewandeld bij de kust, echt MEGA golven hier. Ook weer loopafstand van de shops en restaurants. Wat gegeten en rond 21.00 uur waren we weer op de kamer. Hier weer gerelaxt en rond 22.30 uur gaan slapen. Morgen weer relaxen op 'Pismo Beach'...

Zoals jullie zien worden de verhalen korter, dit heeft trouwens niets te maken met het feit dat we niets moois meer zien of het niet meer naar ons zin hebben. We zijn lekker aan het relaxen nu en ja dan doe je niet zoveel, beetje genieten van alles. En dan hoef je niet zoveel op te schrijven, dus vandaar de kortere verhalen...

Dikke kus van ons...

Hi Mirel, wat goed om te horen dat jullie hard hebben gezwaaid voor ons :) en oh echt meen je niet van Olga haha, geweldig! Oké jammer, died heeft een stukje gefilmd dus was erg leuk om te zien :)
Jullie krijgen de groetjes terug van Mickey en Minnie. Dikke kus van ons

Hi loes, ja wat een geweldig avontuur hé, die we nooit meer zullen vergeten! Je gaat de foto's allemaal zien ;) Gaan we zeker doen het laatste weekje. Dikke kus van ons. Ps:bedankt nog voor je smsje :) en valt me een beetje van je tegen hoor dat je niet heb gezwaaid... ;)

Hi co, marcel, noa en senna wat goed om te horen dat jullie zo hard hebben gezwaaid en ook een beetje van ons! Dat stelt ons gerust hier :) ja mama zei het dat ze jullie tegenkwam, leuk :) en ja geroddeld dat zal best haha, heerlijk toch! :) disney was leuk noa en senna krijgen de groetjes van Mickey en Minnie Mouse! Dikke kus van ons

Hi hannie, ja we hebben het nog steeds leuk samen :) en het is nog steeds mooi en fijn hier! Het aftellen is inderdaad wel al een beetje begonnen is altijd zo hé als je weet dat je nog een week hebt. Dan ga je een soort van op instellen dat het bijna klaar is. Aan de ene kant wel heel raar want het is dan toch snel gegaan maar ook goed zo ja. We gaan nog genieten deze laatste week tot snel! Kus van ons

Doeiiii!!!

• 27 September 2012 - 07:45

HANNIE:

LEUK WEER AL DIE VERHALEN OVER DE Disnie verguren .je voeld je eigen inderdaad
    weer kind .[mag wel weer even]gelijk dat jullie een weekje relaxen anders is de overgang wel erg groot
    straks thuis .genieten jullie nog maar lekker .tot volgende week .
    groetjes Jaap en Hannie .

• 27 September 2012 - 21:35

Theo Aantjes:

Hoi hier een berichtje vanuit het koude Haastrecht terug.
    Geniet ervan het laatste weekje States, probeer nog lekker uit te rusten en te genieten van ongetwijfeld al het moois dat jullie nog gaan zien.
    Dan zien wij jullie volgende week weer.

Groetjes Wilma Theo Aimee en Mirthe

• 28 September 2012 - 13:28

Nicole:

Hoiiii lieve dottekeinders!!!!

Hoe enig is het om al jullie verhalen te lezen..!!:) En omdat alles zo lekker uitgebreid is, hek er ook steeds een beeld bij, te leuk!
    Verder heb ik weinig te melden, zelf ik ben sprakeloos ;)
    Nee hoor schatties, heeeeel veel plezier nog en geniet ervan en ben stiekem ook wel blij dat jullie weer bijna thuis zijn, mis je heust!!

Kennie wachten op de foto met die podderige bergschoenen ;)

Dikke kus ook van mitsj
    Lof joe xx

• 29 September 2012 - 13:15

Danny:

He schoonzus en zwager;) haha

Nu heb ik het wel goed geschreven hoor!! Ik ben weer helemaal op de hoogte van jullie avonturen:)
    Diede is nu ff aant werk bij eeg, dus dat gaf mij de gelegenheid om jullie laatste 2 verhalen te lezen.
    Wat leuk dat jullie in Disney zijn geweest zeg! ben stiekem wel een beetje jaloers:P
    LA was ook top zo te horen, wel fijn dat jullie in ieder geval de auto terug konden vinden!
    Zonder jullie rode vriend komen julie natuurlijk nergens....

Geniet nog even van de laatste dagen in de VS, want voor je het weet zit je weer in het vliegtuig richting Nederland. Ook al vinden wij dat natuurlijk helemaaaaaal niet erg:) Ben erg benieuwd naar de foto's, filmpje etc. Zal wel een lange avond worden om dat allemaal te bekijken, maar dat is alleen maar leuk! Tot volgende week donderdag (of vrijdag) bellie en willie.

Kus